Гарантія
Гарантія
Доставте пристрій із заповненою Заявкою на ремонт у сервісний центр в Києві самостійно або Новою Поштою:
Київ, вул. Якова Гніздовського, 1Е
Нова Пошта: м. Київ, відділення №384. Отримувач: "ТОВ Холдинг Іновацій", ЄДРПОУ 41319909, +380445030404
Гарантійний термін на товари в нашому магазині становить від 14 днів до 10 років. Точний термін гарантії вказаний в картці кожного товару.
Ремонт та сервісне обслуговування проводиться в офіційних або сертифікованих сервісних центрах.
Товар приймається на гарантійне обслуговування за наявності оригіналу заповненого гарантійного талона з печаткою/підписом продавця та розрахункового документа. Транспортування несправного виробу в сервісний центр відбувається коштом Покупця.
Гарантійний талон необхідно зберігати впродовж усього терміну дії гарантії. При отриманні товару обов'язково перевірте відсутність дефектів, працездатність і комплектність.
- самовільна зміна в програмному забезпеченні;
- неможливість ідентифікації серійного номера;
- пошкоджені пломби на виробі;
- пошкодження, викликані необережним або недбалим поводженням з виробом;
- використання виробу в ситуаціях не передбачених інструкцією з експлуатації;
- несанкціоноване розкриття, ремонт або заміна внутрішніх комунікацій чи компонентів товару, змінені конструкція або схеми товару;
- підключення з порушенням регламентованих вказівок інструкції з монтажу.
- природний знос, закінчився передбачений термін експлуатації;
- поломка, яка сталася внаслідок некоректного підключення до електромережі, а також через аварійні стрибки напруги в електромережі;
- випадкові пошкодження або пошкодження, які виникають від необережного використання (дія екстремальних температур, запиленість, вплив рідини, попадання всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
- порушення цілісності корпусу, які відбулися внаслідок впливу стихійних лих, природних явищ тощо;
- порушення правил експлуатації товару і використання не за прямим призначенням;
- поломка при взаємодії з неякісними виробами інших виробників (можливо несумісних з даним виробом), бракованих виробів.
Для передачі обладнання у Сервісний Центр на діагностику і ремонт обов'язково заповніть Заявку на ремонт
Під час використання виявили несправності техніки? Фахівці технічного відділу допоможуть Вам розв'язати технічні питання
Або ж приєднуйтеся до наших груп в месенджерах
Наведена нижче інформація необхідна для входу в соціальні мережі