img menu
Каталог товарів img
0.00901198387146
img menu

Гарантія

Завантаження...
Меню

Гарантія

Сервісний центрАдреса сервісного центру

Доставте пристрій із заповненою Заявкою на ремонт у сервісний центр в Києві самостійно або Новою Поштою:

Сервісний центр TRINITI-SBКиїв, вул. Якова Гніздовського, 1Е

Сервісний центр TRINITI-SBНова Пошта: м. Київ, відділення №384. Отримувач: "ТОВ Холдинг Іновацій", ЄДРПОУ 41319909, +380445030404

ГарантіяГарантійні положення

Гарантійний термін на товари в нашому магазині становить від 14 днів до 10 років. Точний термін гарантії вказаний в картці кожного товару.
Ремонт та сервісне обслуговування проводиться в офіційних або сертифікованих сервісних центрах.

Товар приймається на гарантійне обслуговування за наявності оригіналу заповненого гарантійного талона з печаткою/підписом продавця та розрахункового документа. Транспортування несправного виробу в сервісний центр відбувається коштом Покупця.

Гарантійний талон необхідно зберігати впродовж усього терміну дії гарантії. При отриманні товару обов'язково перевірте відсутність дефектів, працездатність і комплектність.

Гарантія не діє в таких випадкахГарантія не діє в таких випадках
  • самовільна зміна в програмному забезпеченні;
  • неможливість ідентифікації серійного номера;
  • пошкоджені пломби на виробі;
  • пошкодження, викликані необережним або недбалим поводженням з виробом;
  • використання виробу в ситуаціях не передбачених інструкцією з експлуатації;
  • несанкціоноване розкриття, ремонт або заміна внутрішніх комунікацій чи компонентів товару, змінені конструкція або схеми товару;
  • підключення з порушенням регламентованих вказівок інструкції з монтажу.
Негарантійні випадкиНегарантійні випадки
  • природний знос, закінчився передбачений термін експлуатації;
  • поломка, яка сталася внаслідок некоректного підключення до електромережі, а також через аварійні стрибки напруги в електромережі;
  • випадкові пошкодження або пошкодження, які виникають від необережного використання (дія екстремальних температур, запиленість, вплив рідини, попадання всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
  • порушення цілісності корпусу, які відбулися внаслідок впливу стихійних лих, природних явищ тощо;
  • порушення правил експлуатації товару і використання не за прямим призначенням;
  • поломка при взаємодії з неякісними виробами інших виробників (можливо несумісних з даним виробом), бракованих виробів.
Сервісне обслуговуванняСервісне обслуговування

Для передачі обладнання у Сервісний Центр на діагностику і ремонт обов'язково заповніть Заявку на ремонт

Заявка на ремонт Заявка на ремонт

Під час використання виявили несправності техніки? Фахівці технічного відділу допоможуть Вам розв'язати технічні питання

Заявка на ремонт Зв'язатись з підтримкою

Ще більше корисного для вас

Або ж приєднуйтеся до наших груп в месенджерах

img