triniti-sb probenergy mini ups

triniti-sb telegram

img menu
Меню каталогу img
0.039117097854614
img menu

Передати пристрій на ремонт

Завантаження...
Меню

Передати пристрій на ремонт у Сервісний Центр

Щоб передати пристрій на діагностику та ремонт в сервісний центр, потрібно:

  1. Заповнити Заявку на ремонт (електронну та роздруковану)
  2. Доставити пристрій у сервісний центр у Києві самостійно або Новою Поштою
Сервісний центрАдреса сервісного центру

Сервісний центр TRINITI-SBКиїв, вул. Якова Гніздовського, 1Е

Сервісний центр TRINITI-SBНова Пошта: м. Київ, відділення №384. Отримувач: ТОВ Холдинг Іновацій, ЄДРПОУ 41319909, +380445030404

ГарантіяЗаявка на ремонт

Інформація про пристрій

Сервісне обслуговуванняУмови сервісного обслуговування
  • Пристрої, які здаються на ремонт до сервісного центру, повинні бути зібрані, включати заповнену Заявку на ремонт та бути належним чином запаковані.
  • Якщо пристрої передаються на обслуговування через службу доставки, необхідно погодити відправку з сервісним центром, заповнити Заявку на ремонт і вкласти її у посилку.
  • Якщо ремонт здійснюється не по гарантії, то витрати на доставку пристроїв в сервісний центр і назад оплачує Замовник.
  • Після проведення діагностики співробітники обов'язково зв'яжуться із Замовником для узгодження вартості ремонту та термінів виконання.
  • У разі здійснення не гарантійного ремонту, діагностика проводиться безкоштовно. У разі відмови від ремонту, діагностика оплачується.
  • Гарантія надається виключно на відремонтовані деталі та послуги, зазначені в документі, який видається після закінчення робіт.
  • При відсутності на складі сервісного центру необхідних для проведення ремонту запасних частин, час ремонту збільшується на термін їх поставки.
  • Пристрої повертаються Замовнику після повної оплати.
  • Спосіб видачі та відправки замовлення погоджується попередньо.
  • Сервісний центр не несе відповідальності за збереження даних, що зберігаються в пам'яті пристроїв.
Гарантія не діє в таких випадкахГарантія не діє в таких випадках
  • самовільна зміна в програмному забезпеченні;
  • неможливість ідентифікації серійного номера;
  • пошкоджені пломби на виробі;
  • пошкодження, викликані необережним або недбалим поводженням з виробом;
  • використання виробу в ситуаціях не передбачених інструкцією з експлуатації;
  • несанкціоноване розкриття, ремонт або заміна внутрішніх комунікацій чи компонентів товару, змінені конструкція або схеми товару;
  • підключення з порушенням регламентованих вказівок інструкції з монтажу.
Негарантійні випадкиНегарантійні випадки
  • природний знос, закінчився передбачений термін експлуатації;
  • поломка, яка сталася внаслідок некоректного підключення до електромережі, а також через аварійні стрибки напруги в електромережі;
  • випадкові пошкодження або пошкодження, які виникають від необережного використання (дія екстремальних температур, запиленість, вплив рідини, попадання всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
  • порушення цілісності корпусу, які відбулися внаслідок впливу стихійних лих, природних явищ тощо;
  • порушення правил експлуатації товару і використання не за прямим призначенням;
  • поломка при взаємодії з неякісними виробами інших виробників (можливо несумісних з даним виробом), бракованих виробів.
Ще більше корисного для вас

Або ж приєднуйтеся до наших груп в месенджерах

img