Передати пристрій на ремонт
Передати пристрій на ремонт у Сервісний Центр
Щоб передати пристрій на діагностику та ремонт в сервісний центр, потрібно:
- Заповнити Заявку на ремонт (електронну та роздруковану)
- Доставити пристрій у сервісний центр у Києві самостійно або Новою Поштою
Київ, вул. Якова Гніздовського, 1Е
Нова Пошта: м. Київ, відділення №384. Отримувач: ТОВ Холдинг Іновацій, ЄДРПОУ 41319909, +380445030404
Заявка на ремонт
Умови сервісного обслуговування
- Пристрої, які здаються на ремонт до сервісного центру, повинні бути зібрані, включати заповнену Заявку на ремонт та бути належним чином запаковані.
- Якщо пристрої передаються на обслуговування через службу доставки, необхідно погодити відправку з сервісним центром, заповнити Заявку на ремонт і вкласти її у посилку.
- Якщо ремонт здійснюється не по гарантії, то витрати на доставку пристроїв в сервісний центр і назад оплачує Замовник.
- Після проведення діагностики співробітники обов'язково зв'яжуться із Замовником для узгодження вартості ремонту та термінів виконання.
- У разі здійснення не гарантійного ремонту, діагностика проводиться безкоштовно. У разі відмови від ремонту, діагностика оплачується.
- Гарантія надається виключно на відремонтовані деталі та послуги, зазначені в документі, який видається після закінчення робіт.
- При відсутності на складі сервісного центру необхідних для проведення ремонту запасних частин, час ремонту збільшується на термін їх поставки.
- Пристрої повертаються Замовнику після повної оплати.
- Спосіб видачі та відправки замовлення погоджується попередньо.
- Сервісний центр не несе відповідальності за збереження даних, що зберігаються в пам'яті пристроїв.
Гарантія не діє в таких випадках
- самовільна зміна в програмному забезпеченні;
- неможливість ідентифікації серійного номера;
- пошкоджені пломби на виробі;
- пошкодження, викликані необережним або недбалим поводженням з виробом;
- використання виробу в ситуаціях не передбачених інструкцією з експлуатації;
- несанкціоноване розкриття, ремонт або заміна внутрішніх комунікацій чи компонентів товару, змінені конструкція або схеми товару;
- підключення з порушенням регламентованих вказівок інструкції з монтажу.
Негарантійні випадки
- природний знос, закінчився передбачений термін експлуатації;
- поломка, яка сталася внаслідок некоректного підключення до електромережі, а також через аварійні стрибки напруги в електромережі;
- випадкові пошкодження або пошкодження, які виникають від необережного використання (дія екстремальних температур, запиленість, вплив рідини, попадання всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
- порушення цілісності корпусу, які відбулися внаслідок впливу стихійних лих, природних явищ тощо;
- порушення правил експлуатації товару і використання не за прямим призначенням;
- поломка при взаємодії з неякісними виробами інших виробників (можливо несумісних з даним виробом), бракованих виробів.
Ще більше корисного для вас
Або ж приєднуйтеся до наших груп в месенджерах
Наведена нижче інформація необхідна для входу в соціальні мережі